Aankomst in Perth en de laatste paar dagen! - Reisverslag uit Perth, Australië van Rick Gool - WaarBenJij.nu Aankomst in Perth en de laatste paar dagen! - Reisverslag uit Perth, Australië van Rick Gool - WaarBenJij.nu

Aankomst in Perth en de laatste paar dagen!

Door: Rick

Blijf op de hoogte en volg Rick

18 Juli 2012 | Australië, Perth

Daar waren we weer, voor één van de laatste updates vanuit Australië!

Ondertussen zijn we levend en wel aangekomen in Perth, waar we de laatste dagen zullen verblijven bij de oom van Bart, lekker dus nog even anderhalve week op een goed bed slapen in plaats van op een luchtbed of in de auto!

Nadat we Melbourne hadden verlaten, waren we doorgereden naar Adelaide via The Great Ocean Road, die was weer erg mooi (Rick had die route al gereden tijdens de zomer). Veel kunnen zien, veel foto's gemaakt. Daar hebben we ook nog een aantal wilde koala's kunnen spotten van dichtbij, ook dat was leuk en ook daar natuurlijk de nodige foto's van!

Na de Great Ocean Road waren we door gereden naar een kustplaats vlakbij de grens met South Australia, Warrnambool waar we gingen overnachten voor de nacht.
De volgende dag weer vrolijk verder gereden naar Adelaide, waar we uiteindelijk het gehele weekend zouden verblijven. Ook kwamen we nog een backpacker tegen die we al in Melbourne hadden ontmoet, en daar konden we dus ook nog leuk mee uit gaan in het weekend.

In Adelaide rondgekeken in het centrum, en ook nog een dag rond gereden in het bekende wijngebied rondom Adelaide.

Na het weekend in Adelaide dus uiteindelijk doorgereden naar Perth, wat onze eindbestemming zou zijn, en dus kwamen de laatste kilometertjes in de auto eraan! Op zondag ochtend vertrokken uit Adelaide, en uiteindelijk op dinsdagmiddag aangekomen in Perth, 2 nachten in de auto geslapen, niet echt bepaald comfortabel!

Nu zitten we in Perth, bij de oom van Bart thuis, en daar zullen we verblijven tot we weer terugvliegen naar huis, over anderhalve week.

Jaja de tijd gaat nu erg rap, Bart vliegt alweer over 10 dagen, en ik vlieg zelf over 11 dagen terug naar het koude kikkerlandje.

Dit was het weer voor nu, volgende week zal er nog een laatste post uit Australië volgen!

Tot dan!

Rick & Bart

• 18 Juli 2012 - 15:11

Loekie:

Weer een heleboel gezien en gedaan! Deze laatste dagen ook nog veel plezier! Tot soen!

• 18 Juli 2012 - 16:00

Koos En Piet:

Hoi Rick en Bart,

Nog even genieten voor jullie, en dan de verre reis terug, inderdaad naar het koude kikkerlandje, het is hier waardeloos wat het weer betreft, dus profiteer nog maar lekker de laatste 11 dagen.

liefs de Rosjes

• 18 Juli 2012 - 19:14

Bernadet:

Hoe is de winter daar? Beetje als de zomer hier (kan zijn)? Het komend weekend wordt het hier eindelijk boven de 20 dus als jij landt is het hier goed opgewarmd voor je! Wordt de auto nu verkocht ? Van Steven kan ik me herinneren dat hij daar 2 weken voor nodig had.
    Je hebt n geweldige rondreis achter je. Ben zo benieuwd hoe straks het gewone leven je weer gaat bevallen. En of je n vriend voor t leven hebt gevonden. We tellen samen met je af. Ik ga je verhalen missen , mis jou al wat langer. Tot snel! Liefs x x

• 18 Juli 2012 - 19:22

Hansie Hansie :

Hoi mannen, dat is lekker: door de wijnvelden rijden! Daar heb je toch niets aan! Proeven, daar gaat het om, maar jullie zullen het wel bij bier houden. Nog een paar weken, onvoorstelbaar hoe snel dat is gegaan, al zullen je ouwe lui daar wel een ander gevoel bij hebben. Ik baal dat ik er niet ben als je aankomt, maar ik laat de OS niet lopen, we maken het later wel goed. Inmiddels volop in de transferperiode en voorbereidingen. Ajax koopt nog niets en wil geen extreme bedragen uitgeven, prima beslissing, maar ben benieuwd hoe dat uitpakt. Eerste indrukken zijn goed, zaterdag de eerste test tegen Celtic. PSV trouwens net verloren van Eindhoven! We zullen zien, je eerste weekend is meteen de JC schaal tegen die boeren. Nou mannen, geniet van de bedden en het weer en de laatste indrukken van een fantastische ervaring, zal jullie lang heugen. De ballen maar weer en tot gauw.

• 19 Juli 2012 - 01:41

Rick:

De winter hier is lekker op het moment (rond de 20-24 graden) tot we weg gaan, dus dat is lekker.
    Bart gaat z'n auto doorverkopen aan een vriendin van hem die ook naar Australië toe komt, dus ook dat is al geregeld!

• 19 Juli 2012 - 05:35

Sandra:

Geniet er nog even van!! Wat een belevenissen!!! Mij is al aangeraden om vast te beginnen met het breien van warme wintertruien voor de Nederlandse zomer; neem aan dat jij ook beter vast kunt beginnen :) Tot snel!

Groetjes uit Dubai

• 19 Juli 2012 - 13:28

Oma:

Hoi jongens,ik heb vanmorgen zoals afgesproken een bloemetje bij je ouders neergezet namens Rick en Niels,voor hun 27ste trouwdag.
    Niels vroeg of het gouden bloemen waren,voor een totaal bedrag van
    € 1,75 pp,maar je kent hem he? de krent. Het waren (zonnebloemen) bij gebrek aan de echte zon.groetjes xx

• 20 Juli 2012 - 10:46

Miriam: